Ինքնակենսագրական

Ողջույն, ես Տոնոյան Մարիամն եմ։ Ծնվել եմ 2006թ Մարտի 9-ին, Երևանում։  2012-2021թ. Սովորել եմ Հայրապետ Հայրապետյանի անվան համար 78 դպրոցում։ 2021թ առայսօր սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի» Քոլեջի՝ համակրգչային գեղարվեստական նախագծման ֆակուլտետում։ Մասնագիտության ընտրությունը կատարել եմ ես և կարծում եմ , որ շատ ճիշտ ընտրություն եմ կատարել, քանի որ հիմա այն շատ պահանջված և հետաքդքիր մասնագիտական ոլորտ է։ Բացի հայերենից տիրապետում եմ նաև 3 լեզուների՝ Ռուսերեն ազատ շբվելու մակարդակի, Անգլերեն խոսակցական մակարդագի և Ֆրանսերեն՝ կարդում եմ և կարող եմ բացատրվել։ Ունեմ շատ տարբեր հետաքրքրություններ՝ երգել՝ հատկապես ջազ երաժշտություն, նկարչություն, արշավներ, ճանապարհորդել, ֆիլմեր եմ սիրում դիտել և կարդալ։ 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *