Ապրիլ ամսվա հաշվետվություն

Ապրիլ ամսվա ընթաքում ես գրեթե ավարտին եմ հասցրել դիպլոմային աշխատանքը։ Աշխատել եմ տեսական, գործնական և վիզուալ հատվածների վրա։

Ավարտելով ևս մեկ ամիս, ավարտվեց նաև դիպլոմային աշխատանքի ևս մեկ գլխավոր հատված։ Այս ամիսը նշանավորվեց զգալի առաջընթացով իմ նախագծի տարբեր ասպեկտներում, մասնավորապես՝ դրա տեսողական տարրերի կատարելագործման և իմ կայքի զարգացման մեջ:

Ես տարբեր հետազոտություններ եմ կատարել տեսողականորեն իմ կյաքը ավելի հաճելի և գրավիչ դարձնելու համար։ Իհարկե հաճելի լինելուց բացի այն պետք է նաև լինի ժամանակին համապատասխան։

Ես լայնածավալ աշխատանք եմ կատարել իմ կայքի ֆունկցիոնալության լավացման վրա, և բնականաբար այդ ամենը կանքի կոչելու համար նոր գործիքներ և կոդավորման ձևեր եմ սովորել։

Ճիշտ է ես շատ աշխատանք եմ կատարել և ճիշտ չի լինի ասել, որ ընդհանրապես ոչ մի խդրի չեմ հանդիպել կայքը պատրաստելու ընթլացքում, համենայնդեպս ես շատ ուրախ եմ, որ հասել եմ այսպիսի մակարդակի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *