Հոկտերմբեր ամսվա հաշվետվություն

Հոկտեմբերն ինձ համար բավական պրոդուկտիվ ամիս էր։ Այս ամսվա ընթաքում ես շատ հետաքրիր ուսումնասիրություններ եմ կատարել կապված կայքերի, UI/UX-ի հետ, թե ինչպես ավելի ճիշտ և հարմար դասավորել բոլոր էլեմենտները կայքի էջում, որ այն հարմար և հաճելի լինի կայքից օգտվողին։ Հավելյալ այդ ամենին ես բավական շատ աշխատանք եմ կատարել կայքի UI-ի վրա աշխատելով։ Այս ընթաքում որոշել եմ իմ կայքի հիմնական գույները, որով էլ հենց այն պետք է առանձնանա այլ կայքերից և ունենա իր ինքնությունը (identity)։ Իրականում որքան շատ եմ աշխատում, ուսումնասիրում և շատ տեղեկություն հավաքում, այնքան ավելի շատ է իմ աշխատանքն ինձ դուր գալիս։ Ներքևում հղումով կարող եք տեսնել տեսկան մասի իմ կատարած աշխատանքը։

Տեսական հատված

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *